Párty na trampolíne

Jumping ®

jumping

Zažili ste už párty na trampolíne?

Vďaka Jumpingu zažijete viac než len párty, pretože...Tvorcovia využili detskú hravosť, ktorá v každom z nás drieme a spojili ju s dospeláckov cieľavedomosťou. Vedeli, že kĺby sú citlivé na skoky na zemi, preto sa postavili na trampolínu. Zistili však, že keď do toho začne hrať dobre pripravená hudba, výsledok na seba nenechá dlho čakať. Boli udýchaní, unavení no so širokým úsmevom si povedali, že toto musí vyskúšať každý.U nás sú aj nováčikovia vítaní, pretože každý inštruktor vie dobre vysvetliť techniku a tak umožniť aj nováčikovi s chuti si zatrénovať.

JUMPING EXPRESS

Jumping Express - je podobne ako Jumping Classic skupinové cvičenie na trampolinkach. Rozdiel je iba v časovom intervale. Hodina Jumping Express trvá 40 minút, počas ktorých spálite veľa kalórií, zažijete veľa zábavy a okrem toho ešte ušetríte čas. Tento druh jumpingu je určený pre tých, ktorí si chcú poriadne zamakať. Stačí iba 40 minút a budete odchádzať nabití energiou z Jumping Express.

JUMPING FIT&BODY

Juming FIT&BODY je vylepšená verzia Jumpingu Classic. Trvá 60 minút, počas ktorých je klasický Jumping obohatený o TABATA cvičenia. Tabata je intervalový tréning, ktorý funguje na princípe 20 sekúnd intenzívne a 10 sekúnd pauza. Cvičí sa s pomôckami alebo vlastnou váhou. Jumping F&B je určený pre tých náročnejších, ktorí chcú z obyčajného Jumpingu vyťažiť viac, ako iba skákanie, ale chcú aj posilniť svalstvo a samozrejme spáliť veľa kalórií.

VÝSLEDKY

  • Spaľovňa kalórií
  • Určené aj pre ľudí, ktorí majú problémy s kolenami či kĺbami
  • Zábavné cvičenie za doprovodu skvelej hudby

AKO ZAČAŤ?

Pre správnu techniku počúvajte pokyny inštruktora, ak nevládzete, kľudne spomaľte, alebo zastavte.

Dostaň sa do formy

Bodypump ®

BODYPUMP® je cvičenie s činkou pre absolútne všetkých. Táto forma tréningu Vám krásne tvaruje a spevňuje telo, pričom Vás dostane do formy.

Používaním nízkych váh s množstvom opakovaní Vám BODYPUMP dáva možnosť precvičiť všetky časti tela postupne a počas toho spáliť kopec kalórií. Taktiež tónuje a tvaruje Vaše telo, bez toho aby ste nabrali zbytočné objemy. REP EFFECT® – je vedecký dokázaná Les Mills metóda – je to tajomstvo, ako vybudovať krásne štíhle atletické telo bez toho, aby ste používali veľké váhy.

Motivácia, povzbudenie a skvelá hudba, kde každá skladba sprevádza inú partiu tela, Vám na BODYPUMP hodine pomôže dosiahnuť viac, než by ste boli schopný sám! Inštruktor Vám ukáže všetky potrebné cviky a samozrejme techniku, aby ste svoju prvú hodinu odcvičili bezpečne a hlave, aby ste sa pri tom zabavili.

AKO ZAČAŤ?

Začať s BODYPUMP môžete v každom veku, nezáleží na pohlaví ani na skúsenostiach s fitkom, alebo činkami. Začnite s ľahkými váhami, alebo len s činkou, bez záťaže. Odtrénujte štyri alebo päť pesničiek, až kým nezvládnete celú hodinu.

KOMBINOVANIE A ODPORÚČANÁ FREKVENCIA

BODYPUMP precvičuje celé telo a je vhodné ho kombinovať s kardio cvičením (Jumping, Kruhový tréning, HIIT), alebo s cvičením na posilnenie stredu tela (CORE training). S ohľadom na výsledky odporúčame trénovať aspoň 2x týždenne.

VÝSLEDKY

  • tvaruje a spevňuje telo
  • zlepšuje silu kostí
  • pomáha pri prevencii kardiovaskulárnych chorôb

bodypump

bodypump

bodypump

bodypump
Najvyššie spaľovanie tukov

BODYSPEED

BODYSPEED je vysoko intenzívny tréning zameraný na čo najvyššie spaľovanie tukov. Je určený najmä pre tých, ktorí chcú dosahovať výsledky čo najrýchlejšie. Ide o maximálnu intenzitu cvikov, a spaľovanie tukov pokračuje ešte aj niekoľko hodín po tréningu. Tréning trvá len 30 minút, ale výsledky sa dosahajú ešte rýchlejšie vďaka maximálnemu športovému výkonu.

Ako a s čím kombinovať BODYSPEED?

BODYSPEED tréning sa dá kombinovať aj s bežnými kardio cvičeniami, aj so silovými cvičeniami. Odporúča sa zaradzovať ho do tréningového plánu 1-2 krát do týždňa.

Výhody BODYSPEED tréningu

  • Krátky, ale náročný tréning
  • Buduje sa svalová sila a vytrvalosť
  • Znižuje sa váha, spaľujú sa tuky, ale vybudované svaly ostávajú
  • Spaľuje sa viac tuku ako pri klasickom tréningu s nízkou tepovou frekvenciou
  • Zrýchľuje sa metabolizmus, telo spaľuje rýchlejšie aj v kľude
  • Budovanie vysokej kondície
  • Zdravé srdce

BODYSPEED
zábava a skákanie pre deti od 5 do 12 rokov

JUMPING ® KIDS

Bezpečné cvičenie na trampolínkach za hudobného doprovodu je pre deti veľmi zábavná a efektívna forma pohybovej aktivity. Obdobie detského veku a dospievanie je najdôležitejšia oblasť športového života jedinca z hľadiska budúcej fyzickej kondície. Dieťa si vytvára správne postoje, návyky a názory na pohybovú aktivitu v živote. JUMPING ® KIDS je zábavné cvičenie s dôrazom na hravosť a prirodzenosť pohybu. Skupinové cvičenie na trampolínach, pod vedením inštruktora sprostredkuje deťom športovú aktivitu, ktorá rozvinie ich pohybové návyky, obratnosť, koordináciu, priestorové myslenie a súťaživosť.


JUMPING ® KIDS je vytvorený tak, aby sa deti cítili príjemne, zabavili sa, zacvičili a nemali čas na slovo nuda.

core training
Moderná a jednoduchá JÓGA s prvkami TAI CHI a PILATESU.

BODYBALANCE

60 minútové cvičenie jógy, tai chi a pilatesu za doprovodu hudby a inštruktora. Po tomto cvičení bude vaše telo silnejsšie, stabilnejšie a flexibilnejšie. Na záver cvičenia je pre Vás pripravená 10 minútová relaxácia, ktorá sa postará o to, aby ste cvičenie opúšťali s kľudom a vyrovnanosťou. Jednoduchosť a krása tohoto cvičenia pramení v kontrolovanom dýchaní, koncentrácií a pozorne vybraných pohybov či póz. Týmto cvičením dostanete nie len vaše telo, ale aj vašu myseľ do stavu harmónie a balancu. Rovnako ako všetky programy od Les Mills je BODYBALANCE® skvelým doplnením vášho každodenného aktívneho života.

Ako začať?

  • začať môžete v každom veku, nezáleži na pohlaví ani na predošlých pohybových skúsenostiach
  • inštruktor Vám s radosťou ukáže, ako vykonávať jednotlivé pózy s rôznou obtiažnosťou



BODYBALANCE® je skvelý ak nemáte vôbec žiadne skúsenosti s cvičením. Je super doplnok pre tých, ktorí trénujú silové či kondičné cvičenia. Odporúčame trénovať aspoň 2x týždenne na začiatku a potom počet jednotlivých kombinovaných tréningov zvyšovať. BODYBALANCE® cvičíme na boso (odporúčame doniesť vlastné podložky)

BODYBALANCE